Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /new/libraries/cms/application/cms.php on line 464

Aktualności

Przypominamy rodzicom  o zebraniu

w dniu 8 listopada o godz. 17.30.

 

 

Serdeczne zapraszamy!

 

 

To swoista analiza problemu jaki stanowią dopalacze – „narkotyki przyszłości”, a także studium współczesnego społeczeństwa.

W dniu 3 listopada br, wychowankowie z klasy Ib, IIa i IIb obejrzeli w Teatrze Kamienica spektakl Dopalacze, siedem stopni donikąd.

Dopalacze stają się pretekstem do rozmowy o dorastającym pokoleniu, o zaniku wartości oraz o degradacji, której są symbolem.

Sztuka składa się z siedmiu odsłon, siedmiu stopni w ciągu których obnażona zostanie brutalna prawda na temat samych dopalaczy oraz motywacji społecznej, która stoi za dopalaczami.

Paradoksalnie dopalacze, choć noszą znamię narkotyku „pokolenia”, w swoim efekcie nie tworzą nawet wspólnoty, ale odrywają swoją ofiarę od całej sfery zewnętrznej, zamykają ją w swoim, kompletnie nieokreślonym świecie. 

Takie właśnie są dopalacze – dopasowane do tego, co przed nami, do nieznanego – i dlatego właśnie śmiertelnie niebezpieczne. 

 

M.S.

26 października br. pięcioro uczniów z klasy III a wzięło udział w zajęciach laboratoryjnych z chemii w Centrum Nauki Kopernik.

 Zajęcia te odbyły się w ramach udziału uczniów w projekcje Warszawskich Inicjatyw Edukacyjnych „Niezwykły świat chemii” organizowanym przez Zespół Szkół Nr 108 w Warszawie.

 Uczniowie zbadali jak działają katalizatory. Wykonali doświadczenia pt.”Katalityczny rozkład H2O2” i  „Szukanie katalizatora”.

 Po zakończeniu zajęć w laboratorium uczniowie zwiedzili Centrum Nauki Kopernik.

Tekst: A.A.

17 października br.  uczniowie z klasy II a i III a wzięli udział w lekcji pt."Tropy i ślady zwierząt" w Muzeum Łowiectwa i Jeździectwa w Warszawie.

 Podczas zajęć uczniowie poznali różnice między tropem, a śladem, rozpoznawali tropy niektórych krajowych ssaków i ptaków.

 Dodatkowo uczniowie poznali tryb życia i obyczaje wybranych zwierząt.

Tekst:M.S.